Updated 2016

Συστάσεις για ασφαλές περιβάλλον βρεφικού ύπνου από την AAP (American Academy Of Pediatrics)

  1. Τοποθέτηση – Επαναφορά στην ύπτια θέση στον ύπνο (ανάσκελα)
  2. Χρησιμοποιήστε μια σταθερή επιφάνεια ύπνου
  3. ΘΗΛΑΣΜΟΣ συνιστάται.
  4. Συνιστάται το “Rooming – in” με το βρέφος, αλλά κοιμόμαστε σε ξεχωριστές επιφάνειες ύπνου (Ιδανικά για το πρώτο έτος της ζωής, αλλά τουλάχιστον για τους πρώτους 6 μήνες)
  5. Δεν επιτρέπονται μαλακά αντικείμενα ( μαξιλάρια ) και μαλακά κρεβάτια στο περιβάλλον ύπνου του βρέφους.
  6. Σκεφτείτε την πιπίλα κατά τον ύπνο (Σε θηλάζοντα βρέφη μετά την εγκατάσταση του θηλασμού δηλ. περίπου 40 ημέρες)
  7. Αποφύγετε την έκθεση στον καπνό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μετά τη γέννηση (Ο κίνδυνος είναι ιδιαίτερα υψηλός όταν το βρέφος μοιράζεται το κρεβάτι με έναν ενήλικα καπνιστή, ακόμη και όταν ο ενήλικας δεν καπνίζει στο κρεβάτι)
  8. Αποφύγετε το αλκοόλ και τη χρήση παράνομων ναρκωτικών ουσιών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μετά τη γέννηση
  9. Αποφύγετε την υπερθέρμανση (Σε γενικές γραμμές, τα βρέφη πρέπει να είναι ντυμένα κατάλληλα για το περιβάλλον, με όχι περισσότερα από 1 ρούχο παραπάνω από ότι ένας ενήλικας φορά για να είναι άνετα σε αυτό το περιβάλλον)
  10. Οι έγκυες γυναίκες πρέπει να ζητούν και να λαμβάνουν σωστή προγεννητική φροντίδα
  11. Τα βρέφη πρέπει να εμβολιάζονται σύμφωνα με το πρόγραμμα της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμού
  12. Μην χρησιμοποιείτε στο σπίτι συσκευές καρδιοαναπνευστικής παρακολούθησης ως μια στρατηγική για τη μείωση κινδύνων και την παρακολούθηση κατά τον ύπνο
  13. Αποφύγετε τη χρήση εμπορικών συσκευών που δεν συνάδουν με τις ασφαλείς συστάσεις του ύπνου
  14. Με επίβλεψη, βάζουμε το βρέφος με την κοιλίτσα για να διευκολύνει την ανάπτυξη και για την ελαχιστοποίηση της ανάπτυξης πλαγιοκεφαλία θέσης (2-3 φορές την ημέρα για 5 – 10 λεπτά όταν το βρέφος είναι ξύπνιο)
  15. Δεν υπάρχουν δεδομένα που να συστήνουν το «φάσκιωμα» ως στρατηγική για τη μείωση των κινδύνων στον ύπνο